عکس هایی از گروهInfinite


대한민국

کــرهــ یــ جــنــوبــیــ بــا دابــلــ اســ

سیلام..امروزم با عکسای گروهInfinite آپم.........یه لحظه بمونید....بچه ها ببخشید

که وقتی آپ میکنم به شما خبر نمیدم تا جایی که بتونم بهتون میگم ولی اگه نتونستم

ناراحت نشید..دوستتون دارم...خب اینم از عکسا

INFINITE

INFINITE

INFINITE

زناش فداش...چه نازه

INFINITE

INFINITE

ببخشید کمه....

نظر فراموش نشه......بابای



نظرات شما عزیزان:

sara
ساعت16:00---24 اسفند 1390

allliiiiiiiiiii booodddddd

مرسی سیسی



ریحانه
ساعت17:05---20 اسفند 1390

سلام آبجی جونم خوبی؟
مررررررررررسی خیلی باحال بودن قررررررررربونت مرسی که بهم خبر دادی

خواهش میکنم سیسی جونم......میسی که اومدی



لیلا
ساعت16:09---19 اسفند 1390
سلام عزیزم.خیلی خوب بود.راستی عنوان وبلاگت کره ی جنوبی با دابل اسه.ولی این آپت که دابل اسی نبود...
پاسخ:هه هه......همین جوری گذاشتم.


sania
ساعت15:49---19 اسفند 1390
میسی سیسی جونم...

عالی بودن
پاسخ:خواهش سیسی


مهسا
ساعت15:08---19 اسفند 1390
عزيزم اپم بدوبيا نظر يادت نره
پاسخ:اومدم عشیشم


Fatemeh
ساعت13:17---19 اسفند 1390

اونی وبلاگت ثبت شد ولی میدونی چطوری؟همونطوری که واسم کامنت میذاری و اسم وبلاگتو مینویسی...اون طوری ثبت شد...اشکال داره؟؟
راستی اگه تو این هفته وقت داشتمو واسه داداش میونگ سو جشن تولد کردم خبرت میکنم!

آخ جون تولد......باشه.....میسی اونی جونم



مهسا
ساعت10:41---19 اسفند 1390

عسيسيممممممم ميسييييييي اپت خوشمل بود

خواهش.....میسی که اومدی سیسی جونم



Fatemeh
ساعت9:36---19 اسفند 1390

فدای داداشای نانازم شم من!؟ قربونشون برم!!
کلک نکنه از داداش سونگ کیوم بیشتر خوشت میاد که ازش بیشتر اپ کردی؟
ممنونم اونی.منم دلم هم برا خودت هم برا وبت تنگیده بود گلم!

هه هه...آره چون خوشمله.....ای جونم....

منم دلم برات تنگیده بود



نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

تاريخ جمعه 19 اسفند 1390برچسب:,سـاعت 7:25 نويسنده غــزلــ| |
i413141_11.gif (242×58)
Design:●▪.کدهای دُختَر پآریسی ●▪.